تاریخچه فروش آنلاین به حدود 60 سال پیش میرسد؛ تقریبا زمانی که آیبیام سیستم OLTP را برای تسویه تراکنشهای مالی بیدرنگ ارایه کرد. بعدها شرکتهای دیگر هم رفته رفته به استفاده از سیستمهای الکترونیکی برای عرضه محصولات و خدماتشان بهره گرفتند و این صنعت، با مزایای بیشمار و سهولت و سرعتی که ارایه میداد، به یکی از مهمترین ...
مرکز پردازش دیجیکالا امروز میزبان معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور بود. در این دیدار جاویدنیا، و همراهانش از قسمتهای مختلف مرکز پردازش، کارخانه محتوا و خدمات مشتریان بازدید کردند و سپس سعید و حمید محمدی، مدیران عامل دیجیکالا، در مورد فعالیتهای این برند در جهت حمایت از کسبوکارهای ایرانی صحبت کردند.
دیجیکالا با انتشار اطلاعیهای اعلام کرد که برای توزیع عادلانه گوشیهایی که با قیمت مصوب وارد کشور شدهاند، سازوکار شفاف و ویژهای در این شرکت طراحی شده است.
تفکیک کالاهای اصل و غیراصل از یکدیگر، یکی دیگر از پروژههای جدید دیجیکالا برای حفظ حقوق معنوی برندهای معتبر و حمایت از مشتریان و فروشندگان دیجیکالا است. به همین منظور کالاهایی که تولیدکننده آن، برندها و نمایندگیهای اصلی نیستند، همواره با نشان برند متفرقه در دسترس مشتریان قرار میگرفتند. اما از این پس برای شفافیت بیشتر،...
چرا کالاهایی که با دلار گران شدند اکنون ارزان نمی شوند و اگر فروشگاه می گوید فقط فروشنده کالای تامین کننده است تکلیف نظارت بر قیمت و کیفیت کالا با کیست؟ این سوالات را خبرگزاری فارس از مدیرعامل دیجیکالا پرسیده است.